miercuri, 14 februarie 2018

"Bucuria mea"?

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


                                                BUCURĂ-TE MEREU, BUCURIA MEA!
                                                                                     
   Vrei sa stii de ce ma adresez tie, spunandu-ti: "Bucuria mea"? Fiindca vreau sa-ti bucur sufletul! Cand spun "Bucuria mea", ma adresez tie, dar in acelasi timp, tuturor acelora care primesc mesaje de la mine. Stiinta a descoperit ca 60% din sanatatea omului, tine de bucurie. Cu cat ne bucuram mai mult, cu atat suntem mai sanatosi trupeste si sufleteste. La bucurie se ajunge mai ales prin rugaciune: "DOAMNE, ITI MULTUMESC CA SUNT VIU, CA MI-AI MAI DAT INCA O ZI DE VIATA!" 
            Sfantul Parintele profesor, Dumitru Staniloae, spune ca: "CEL MAI FRUMOS SI MAI CONVINGĂTOR DISCURS DESPRE DRAGOSTE, ESTE IMBRĂTISAREA", fiindca o imbratisare poate opri 1000 de lacrimi. Timpul, este moneda vietii tale, de care dispui si de aceea bucura-te de fiecare clipa din viata ta, caci asa ne porunceste chiar si Sfantul Apostol Pavel: "BUCURATI-VĂ  PURUREA INTRU DOMNUL. SI, IARĂSI ZIC VOUA BUCURATI-VĂ!" (Filipeni 4:4).
 Iar Sfintii Parinti, asa ne indeamna: "FATA VESELĂ-N NECAZURI!", fiindca daca plangem sau daca radem, necazul ramane acelasi, iar ziua de astazi, maine nu va mai fi! Asadar, daca sufletul iti plange... fa-ti o umbrela dintr-o bucurie! Deci: BUCURA-TE MEREU, BUCURIA MEA! Amin si Aliluia!
                          Preot Ioan 🛎.

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO