joi, 11 ianuarie 2018

RUGĂ

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


Cel ce faci din stele candele aprinse
Când se lasă tainic,noaptea pe Pământ
Să aprinzi și-n mine focurile stinse
Candelă să-Ti fiu, pururea arzând !

Cel ce te preumbli printre flori și rouă
Nevăzut de ochii noștrii cei de lut
Plouă har din ceruri să ne fie nouă
Haină pentru suflet si-acoperământ !

Cel ce în furtună domolești talazul
Oglindind pe ape ceru-n curcubeu,
Domoleste-mi plânsul și zvântând obrazul,
Luminează-mi calea sufletului meu !

Cel ce faci să crească rodnică sămânța
Cel ce în lumina roada pârguiești
Când credinta-mi este,mică cât grăunța
Fă-o Tu să crească,mare ca-n povesti!

Cel ce prin Fecioara ai venit in lume
Să ne porți durerea și păcatul greu,
Graiul mi-i sărac pentru rugăciune
Dar la a Ta milă, Doamne, vin și eu!

Cel ce îmi ești Taină,mă dăruiesc Ție
Precum pe Golgota,Tu Te-ai dăruit
Lacrima căinței, naștere să-mi fie
Spre o viață noua fără de sfârșit !

Eliana Popa

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO