luni, 30 octombrie 2017

LA PRISLOP


FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...





de Preot Sorin Croitoru

E soare la mormântul tău, Părinte,
Și-atâta-i de frumos, că n-am cuvinte!
Mă așez pe-o bancă și privind în zare,
Mă apucă dorurile sfinte..
Aicea la Prislop îmi pare,
Că-i o eternă, vie sărbătoare.

Eu singur nu-s, căci pelerinii-'s mulți:
Venit-au ca necazuri să îți spună,
Ei știu că tu, Părinte, îi asculți,
Căci pentru toți aveai o vorbă bună!

Venit-au la Prislop din multe părți,
Căci n-au nevoie vocea să-ți audă:
Tu știi să le vorbești tăcut, din cărți,
Ștergându-le de lacrimi fața udă.

Și sunt aici din țara românească
De peste tot, veniți să se închine,
Să plângă-'ncetișor la tine,
Știind că Sfântul lor o să-i aline..

Gândit-ai tu, fiind în mănăstire,
Că la Prislop vei săvârși unire,
Că neamul tău se va-'nfrăți-'n iubire,
Că vei aprinde dor de mântuire?..

De două mii de ani credința-i vie,
Cu Sfinți ce au slăvit și sunt slăviți,
Ne tragă și pe noi spre veșnicie
Toți Sfinții ce-au iubit și sunt iubiți!

Să nu îi uiți deloc, Măicuță Sfântă,
Pe cei ce lui Arsenie îi cântă,
Că n-a fost ardelean mai cuvios,
Să ardă-așa ca el pentru Hristos!

Post scriptum:
De credeți că ale mele poezii
Sunt picurate cu cerescul Har de Sus,
Să credeți și că-'n nesfârșite veșnicii,
Arsenie e sfânt, la Domn Iisus!
amin

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO