duminică, 24 iulie 2016

Pacea inimii

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NADAJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZA-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PACATELE NOASTRE...



                                           Pacea inimii  noastre nu trebuie întemeiată pe oameni

                                            Trebuie să lăsăm orice grijă în seama lui Dumnezeu


1. Domnul. Fiule,dacă iţi întemeiezi pacea inimii tale pe vreo persoană din cauză că e pe placul tău,sau că trăieşti împreună,vei fi şovăitor şi nestatornic
2. Iar dacă vei căuta scăpare la adevărul cel  care trăieşte veşnic şi rămâne totdeauna neschimbat,atunci nu te vei întrista,când prietenul tău te lasă,ori moare
3. Sluga. Doamne,în adevăr,aşa este,precum zici. Mai mare este grija Ta pentru mine,decât aceea,pe care aş putea-o avea eu însumi despre mine.
4. Fără mine prietenia e şubredă şi nedurabilă,şi nici dragostea nu e curată şi adevărată,dacă nu o leg eu.
5. În ceea ce priveşte afecţiunile faţă de persoanele iubite trebuie să fii aşa de mort,încât,dacă ar depinde de tine,să doreşti a fi lipsit de orice tovărăşie omenească
6. Omul se apropie cu atât mai mult  de Dumnezeu,cu cât se îndepărtează mai mult de orice mângâiere pământească.
7. De asemenea,cu atât mai sus se înaltă către Dumnezeu,cu cât mai adânc se coboară în sine şi cu cât se micşorează mai mult în ochii săi proprii
8 Căci stă pe un teren nesigur acela,ce nu-şi pune toată grija sa în Tine
9. Doamne,numai voia mea să rămână statornică în Tine şi încolo,fă cu mine tot ce voieşti cu mine
1o. Domnul. Fiule,lasă-mă să fac cu tine ceea ce-mi place,căci Eu ştiu ce-ţi este de folos

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO